SO. 2601.1.2015

Piątnica Poduchowna 2015-03-20

Zapytanie ofertowe


W związku z potrzebą zaopatrzenia Urzędu Gminy w Piątnicy w artykuły biurowe zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek do Urzędu Gminy w Piątnicy w 2015 r.

I. Zamawiający
Urząd Gminy Piątnica
ul. Stawiskowska 53
18-421 Piątnica Poduchowna
tel. 86 216 24 76
fax 86 218 24 56
NIP: 718-16-71-232

II. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek w 2014 r. do Urzędu Gminy Piątnica zgodnie z ilością zawartą w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.

III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia:
Istotne warunki zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.

IV. Sposób przygotowania oferty:
1) Oferta powinna zawierać wypełnione: formularz ofertowy, formularz cenowy oraz wzór umowy;
2) Ofertę należy sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
3) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
4) W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „OFERTA – artykuły biurowe dla Urzędu Gminy Piątnica”.

V. Planowany okres realizacji zamówienia:
od dnia wyboru Dostawcy do 31 grudnia 2015 r.

VI. Kryterium wyboru oferty:
Cena – 100 %

VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Miejsce: Urząd Gminy Piątnica, Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska 53, pokój Nr 12 (sekretariat I piętro).
2) Termin: do dnia 27marca 2015 r. do godz. 12.00.

VIII. Dodatkowe postanowienia
1) Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
2) Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania w ciągu 2 dni od złożenia ofert, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Gminy Piątnica, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.

IX. Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
Dariusz Wojewoda tel. 86 216 24 76, wew. 15, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Krzysztof Ryszard Kozicki
(podpis kierownika zamawiającego)

Załączniki:
1) Formularz ofertowy;
2) Formularz cenowy;
3) Wzór umowy.

Załączniki:
PlikRozmiarPobieranie
Pobierz plik (zalacznik_nr_1- wykaz mat. biurowych.doc)Formularz cenowy196 kB380
Pobierz plik (zalacznik - formularz ofertowy.doc)Formularz ofertowy32 kB339
Pobierz plik (Korekta do formularza cenowego.doc)Korekta do formularza cenowego23 kB312
Pobierz plik (Załącznik nr 3 WZÓR UMOWY.doc)Wzór umowy44 kB326