Minione wydarzenia
Zaproszenie do składania ofert w związku z potrzebą zakupu materiałów biurowych (SO.2601.1.2015)
Konrad Majkowski-
Poprawiono: 25 marzec 2015
-
Utworzono: środa, 25, marzec 2015
-
Odsłony: 967
SO. 2601.1.2015
Piątnica Poduchowna 2015-03-20
Zapytanie ofertowe
W związku z potrzebą zaopatrzenia Urzędu Gminy w Piątnicy w artykuły biurowe zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek do Urzędu Gminy w Piątnicy w 2015 r.
I. Zamawiający
Urząd Gminy Piątnica
ul. Stawiskowska 53
18-421 Piątnica Poduchowna
tel. 86 216 24 76
fax 86 218 24 56
NIP: 718-16-71-232
II. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek w 2014 r. do Urzędu Gminy Piątnica zgodnie z ilością zawartą w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia:
Istotne warunki zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
IV. Sposób przygotowania oferty:
1) Oferta powinna zawierać wypełnione: formularz ofertowy, formularz cenowy oraz wzór umowy;
2) Ofertę należy sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
3) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
4) W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „OFERTA – artykuły biurowe dla Urzędu Gminy Piątnica”.
V. Planowany okres realizacji zamówienia:
od dnia wyboru Dostawcy do 31 grudnia 2015 r.
VI. Kryterium wyboru oferty:
Cena – 100 %
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Miejsce: Urząd Gminy Piątnica, Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska 53, pokój Nr 12 (sekretariat I piętro).
2) Termin: do dnia 27marca 2015 r. do godz. 12.00.
VIII. Dodatkowe postanowienia
1) Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
2) Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania w ciągu 2 dni od złożenia ofert, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Gminy Piątnica, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.
IX. Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
Dariusz Wojewoda tel. 86 216 24 76, wew. 15, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Krzysztof Ryszard Kozicki
(podpis kierownika zamawiającego)
Załączniki:
1) Formularz ofertowy;
2) Formularz cenowy;
3) Wzór umowy.