Minione wydarzenia
-
Poprawiono: 20 listopad 2015
-
Utworzono: piątek, 20, listopad 2015
-
Odsłony: 688
Piątnica Poduchowna, dnia 20.11.2015 r.
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Terenowej
Urząd Gminy Piątnica
ul. Stawiskowska 53
18-421 Piątnica Poduchowna
Nr GPT.2600.10.2015
Szanowni Państwo
ZAPROSZENIE
do złożenia propozycji cenowej
Gmina Piątnica z siedzibą w Piątnicy Poduchownej, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna zaprasza do złożenia propozycji cenowej na: remont nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Poniat /działka nr 135/.
1.Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
1.1. należy ją złożyć w zamkniętej kopercie,
1.2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis: propozycja cenowa na remont nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Poniat,
1.3. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
1.4. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
1.5. ma obejmować całość zamówienia.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres remontu obejmuje roboty drogowe na odcinku o długości 132,00 m w następującym zakresie:
1) wykonanie koryta na powierzchni przeznaczonej pod ustawienie krawężnika i ułożenie kostki betonowej,
2) obustronne ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej,
3) wykonanie warstwy mrozochronnej z pospółki grubości 20 cm,
4) wyrównanie i wykonanie podbudowy z warstwy kruszywa łamanego, pod nawierzchnię z kostki betonowej na powierzchni 462,00 m2,
5) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 80 mm, na podsypce cementowo-piaskowej 40 mm, na łącznej powierzchni 462,00 m2,
6) obustronny remont poboczy, polegający na ułożeniu warstwy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 8 cm
oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres remontu nawierzchni drogi został określony w projekcie budowlano – wykonawczym (złącznik nr 3).
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 15 grudnia 2015 r.
4. Termin płatności: 21 dni od daty złożenia faktury.
5. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena brutto – 100 %
6. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
6.1. formularz propozycji cenowej wg. załączonego wzoru,
6.2. kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego zleceniobiorcę do występowania w obrocie prawnym, (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez zleceniobiorcę),
6.3. wypełniony i zaparafowany wzór umowy
7. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
1/ wartość usługi/dostawy,
2/ obowiązujący podatek od towarów i usług,
Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę lub dostawę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
8. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy składać w siedzibie zamawiającego Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska 53, w pokoju nr 12 w terminie do dnia 25.11.2015 . do godz. 11:00 w zaklejonej kopercie.
9. Osobą uprawnioną do kontaktów jest Robert Chrzanowski.
10. Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany zleceniobiorca ma podpisać umowę w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
W załączeniu:
1.Wzór Formularza propozycji cenowej
2.Wzór umowy
3.Projekt budowlano-wykonawczy
Krzysztof Ryszard Kozicki - Wójt Gminy